close

Sophia說:聖誕節快到了,就來首應景的歌曲吧!這是首輕快而有些悲傷的歌,但看到那個盜版貓王跑出來的時候,我還是忍不住想笑~ XD

SOPHIA – FOREVER CHRISTMAS

蘇菲亞 永遠的聖誕節

譯者:Sophia L.

IT’S CHRISTMAS DAY

今天是聖誕節

MY BABY IS AWAY

我的寶貝遠走高飛

AND I AM SITTING BY THE FIRE

我領受如坐針氈的滋味

COUNTING EVERY SINGLE SECOND AWAY

他離開後的每分每秒度日如年

YE, NOW IT’S CHRISTMAS DAY

是的,今天是聖誕節

THERE’S MAGIC EVERYWHERE

魔法到處吐露生輝

AND I AM PRAYING THAT THE ANGELS

我祈求天使指引方位

WILL GUIDE MY BABY INTO MY ARMS

帶著寶貝來到我身邊

HO, HO, HO

~~~

BABY’S COMING HOME

寶貝將返回家園

I WISH THERE IT COULD BE

我希望夢想成絕對

FOREVER CHRISTMAS

在這永遠的聖誕節

HO, HO, HO

~~~

BABY’S COMING HOME

寶貝將返回家園

I KNOW IT”S GONNA BE

我知道那將成為

FOREVER CHRISTMAS

永遠的聖誕節

IT’S CHRISTMAS DAY

今天是聖誕節

MY BABY’S ON HIS WAY

他正走向自己的人生方位

HE’S GONNA HOLD ME AND THRILL ME

將擁抱我,而那感動將我包圍

AND KISS MY BLUES AWAY

當他親吻我,所有的憂鬱盡退

YE, NOW IT’S CHRISTMAS DAY

是的,今天是聖誕節

THERE’S MAGIC IN THE AIR

空氣裡瀰漫著魔法的滋味

AND I AM PRAYING THAT THE ANGELS

我祈求天使指引方位

WILL GUIDE MY BABY INTO MY ARMS

帶著寶貝來到我身邊

HO, HO, HO

~~~

BABY’S COMING HOME

寶貝將返回家園

I WISH THERE IT COULD BE

我希望夢想成絕對

FOREVER CHRISTMAS

在這永遠的聖誕節

HO, HO, HO

~~~

BABY’S COMING HOME

寶貝將返回家園

I KNOW IT”S GONNA BE

我知道那將成為

FOREVER CHRISTMAS

永遠的聖誕節

HO, HO, HO

~~~

BABY’S COMING HOME

寶貝將返回家園

I WISH THERE IT COULD BE

我希望夢想成絕對

FOREVER CHRISTMAS

在這永遠的聖誕節

HO, HO, HO

~~~

BABY’S COMING HOME

寶貝將返回家園

I KNOW IT”S GONNA BE

我知道那將成為

FOREVER CHRISTMAS

永遠的聖誕節

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sophia Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()